miercuri, 3 iunie 2009

Case din Glogova, jud. Gorj






















4 comentarii:

  1. Unde pot gasi detalii despre arhitectura traditionala din jud.Gorj,in special casa ''Badanei''(istorie,materiale de constructie...etc)

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu pot sa va indic un titlu anume, dar exista cu siguranta carti despre arhitectura traditionala din Gorj. Trebuie sa cautati la biblioteca facultatii de arhitectura, prin anticariate sau pe internet. Imi pare rau ca nu pot sa va ajut mai mult.

    RăspundețiȘtergere
  3. A doua casa din aceste imagini este casa unde a copilarit mama mea si unde mi-am petrecut o parte din vacantele mele, este o zona absolut superba si de fiecare data cand am ocazia trec pe acolo si imi aduc aminte cu drag de copilarie. Noi in familie numim casa drept "Muzeul familiei".

    Cristi Burciu
    burciu.cristi@gmail.com

    RăspundețiȘtergere
  4. Cred ca va puteti considera un om norocos!

    RăspundețiȘtergere