miercuri, 3 iunie 2009

Casa particulara din Cartiu, jud. Gorj
















6 comentarii:

  1. Cat de veche este aceasta casa ? Sau e cumva recent construita, insa in stilul traditional ?

    RăspundețiȘtergere
  2. E veche. Proprietarul a mostenit-o de la socrul sau, astazi in varsta de noua zeci si ceva de ani.

    RăspundețiȘtergere
  3. si scuze pt raspunsul intarziat, acum abia am vazut intrebarea

    RăspundețiȘtergere
  4. Nu am inteles cine are noua zeci si ceva de ani.
    Pentru ca dupa parerea mea este, totusi, construita in perioada interbelica. Si chiar cu ajutorul unui arhitect sau inginer (rezolvarea peretelui cu arcada imi sugereaza asta). Oricum, detaliile grilajului de la parapet si detaliile stalpilor de lemn sunt folosite in perioada interbelica in arhitectura neoromaneasca oraseneasca.

    RăspundețiȘtergere
  5. Sau, mai degraba, cred ca este construita prin 1920.
    Am vrut sa adaug asta in primul mesaj, dar vad ca nu se poate. Scuze ptr dezordine :).

    RăspundețiȘtergere
  6. Nu reusesc - nu stiu de ce - sa fac in asa fel incat sa primesc un email care sa ma anunte ca cineva a lasat un comentariu pe blogul asta si atunci vad foarte tarziu comentariile. Nu stiu cand a fost construita casa, cel de 90 si ceva de ani este socrul celui care astazi se declara proprietarul casei, un medic veterinar cumsecade. N-am retinut daca socrul a construit-o cand era tanar sau a mostenit-o la randul sau (daca as fi stiut la momentul acela ca voi face un blog ca acesta, as fi cerut mai multe amanunte).

    RăspundețiȘtergere